Son Dakika


Bursa’nın Kestel ilçesinde bulunan Kestel Hasan Aslanoba Anadolu Lisesi müdür yardımcıları yaz
tatilini fırsat bilip, okulun tüm tadilatı için kolları sıvadı. Tatili umursamayıp, okullarının eksikleri için
gönüllü görev alan Müdür Yardımcısı Tahsin AYDIN, Yavuz İLHAN ve sürekli işçi Şehriban GÖÇER
gönülleri ısıttı. Okullarının yeni döneme hazırlanması için var güçleriyle çalıştıklarını belirten Tahsin
AYDIN, Okulumuz ikinci evimiz. Tatil diye boş oturamazdık dedi.
ALÇIDAKİ KOLUYLA GÖREVE KOŞTU
Birkaç gün önce evde kaza geçiren ve kolu alçıya alınmasına rağmen, okulu için göreve koşan müdür
yardımcısı AYDIN her koşulda görev almanın kendisi için şeref olduğunu belirtip, "Kolum alçıda olsa
da çok şükür sağ kolum var. Sağ kolumla her işi yaptım. ALLAH güç veriyor. Devletimiz için her koşulda
göreve hazırız şeklinde konuştu.
TÜM OKULU YENİLEDİLER
Okulun tüm sıralarını temizleyip cilalayan eğitim neferleri yeni eğitim öğretim yılına hazır olduklarını
ifade ettiler. 13 yıldır aynı okulda görev yapan Şehriban GÖÇER, " müdür yardımcılarımız sağ olsunlar
böyle bir düşünceyi ortaya attı ve hiç düşünmeden işe giriştik. İyi ki hocalarımla görev yapıyorum
ifadelerini kullandı.
BENZER HABERLER