logo

KESTEL MANDIRAS DERESİ TANINMAZ HALDE!

Kestel İlçemizde bulunan mandıras deresi yine pis akmaya başladı. Özellikle sabahın erken saatlerinde derenin hem çok pis aktığını, hem de koktuğunu dile getiren vatandaşlar, yetkililerden konuya el atmalarını istediler.
Kurban bayramının yaklaşmasıyla birlikte, kurban ağıllarından çıkan pisliklerin ve gelişi güzel düzensiz bir şekilde kim eline ne geçirirse dereye attığına değinene vatandaşlar, “Temiz toplum, temiz çevre ile olur. Yıllardan beri temiz akan Mandıras deresinin ilçemiz tarihindeki yeri büyüktür. Büyüklerimiz bu derelerde yüzmeyi öğrenmiştir. Ama gelin görün ki, şimdilerde etrafında bile yürünmüyor. Kötü koku ve pis akan dereyi kirletenlere karşı yetkililerin gerekli önlemleri almalarını istiyoruz” dediler.

Share
764 Kez Görüntülendi.
#

SENDE YORUM YAZ

7+6 = ?