Son Dakika


Kestel Belediyesince, 35 muhtarlığa verilmesi planlanan ilk tankerler yedisi bugün düzenlenen törenle muhtarlara verildi. Olası yangınlarda kullanılacak olan 3 bin litre kapasiteli su tankerlerinin teslim töreni Kestel Cumhuriyet Meydanında gerçekleştirildi.
Praograma, Ak Parti Bursa milletvekili, Kestel Belediye Başkanı, Siyasi partilerin ilçe başkanları, Gürsu Kaymakamı, Belediye Başkan yardımcıları, meclis üyeleri, İlçe Emniyet Müdürü, İlçe jandarma komutanı, muhtarlar ve vatandaşlar katıldı.
İlçemizde oluşan yangınlarda üstün bir çaba gösteren muhtarlara Kestel Belediye Başkanlığınca birer teşekkür belgesi verildi.
Tören, tankerlerin teslimi ve tankerlerin su sıkma gösterisi sonrasında ilçe attıkları turun ardından sona erdi.
BENZER HABERLER