Son Dakika


Kestel Ziraat Odası, son günlerde ilçemizde yaşanan ŞAP sıkıntısı ile alakalı Bursa Milletvekillerine bir çağrıda bulundu.
35 muhtarın imzalı dilekçesini milletvekillerine ulaştıran Kestel Ziraat Odası Başkanı Eyüp Kılıç, mağduriyetlerinin biran önce giderilmesini ve çiftçinin borçlarının ertelenmesini istedi.
Kılıç, Milletvekillerine gönderdiğine dilekçesinde şöyle dedi:
“Sayın vekilim; Bölgemizde yaşanan şap hastalığı etkileri beraberinde olumsuzlukları getirmiştir.
Şöyle ki,
– Hastalığa yakalanan hayvanlarda can kaybı,
– Süt veriminde düşüş,
– Kilo kaybı,
Çiftçilerimizi mağdur etmektedir Halihazırda üretim masraflarına ek ilaç maliyetlerinin yüksek oluşu da ayrı bir maliyettir Tüm bu maliyetler ve hastalıklar hayvancılık üretimini olumsuz etkilediği gibi, sürdürülebilirlik konusun da çiftçimizi oldukça zorlamaktadır.

Konuyla ilgili çiftçilerimizin mağduriyetlerinin giderilmesi, üretimlerinin desteklenmesi, mevcut borçlarının ertelenmesi vb. yardım konusunda gereğinin yapılmasını arz ederim.”
“ZİRAAT ODASINDAN MİLLETVEKİLLERİNE ÇAĞRI” için 1 yorum
BENİM KÖYÜM
Baharda şenlenir bağı, bahçesi
Kokusu başkadır benim köyümün
Unutturur adama gamı, kederi
Havası başkadır benim köyümün
XXX
Akşam olur herkes döner evine
Can kurban inan ki benim köyüme
Gülabi’nin torunları derler bizlere
Özü başkadır benim köyümün
XXX
Yeşil yeşil meşeleri var dağında
Meyve ağaçları çiçek açar bağında
Her çeşit otlar yeşerir toprağında
Yeşili başkadır benim köyümün
XXX
Köyümün kenarından akar çayı
Kıvrım kıvrım dolanır sular tarlayı
Unuttum sanma orda olmayı
Dostluğu başkadır benim köyümün
XXX
Yaz gelince çıkarlar yaylaya
Gurbetçiler hasretle döner sılaya
Benden selam olsun Aziz Ağa’ya
Sevgisi başkadır benim köyümün
İBRAHİM SEVİNDİK