logo

ZİRAAT ODASINDAN MİLLETVEKİLLERİNE ÇAĞRI

Kestel Ziraat Odası, son günlerde ilçemizde yaşanan ŞAP sıkıntısı ile alakalı Bursa Milletvekillerine bir çağrıda bulundu.
35 muhtarın imzalı dilekçesini milletvekillerine ulaştıran Kestel Ziraat Odası Başkanı Eyüp Kılıç, mağduriyetlerinin biran önce giderilmesini ve çiftçinin borçlarının ertelenmesini istedi.
Kılıç, Milletvekillerine gönderdiğine dilekçesinde şöyle dedi:
“Sayın vekilim; Bölgemizde yaşanan şap hastalığı etkileri beraberinde olumsuzlukları getirmiştir.
Şöyle ki,
– Hastalığa yakalanan hayvanlarda can kaybı,
– Süt veriminde düşüş,
– Kilo kaybı,
Çiftçilerimizi mağdur etmektedir Halihazırda üretim masraflarına ek ilaç maliyetlerinin yüksek oluşu da ayrı bir maliyettir Tüm bu maliyetler ve hastalıklar hayvancılık üretimini olumsuz etkilediği gibi, sürdürülebilirlik konusun da çiftçimizi oldukça zorlamaktadır.

Konuyla ilgili çiftçilerimizin mağduriyetlerinin giderilmesi, üretimlerinin desteklenmesi, mevcut borçlarının ertelenmesi vb. yardım konusunda gereğinin yapılmasını arz ederim.”

22 Ocak 2026 12:11:19Son Güncelleme:
Share
2384 Kez Görüntülendi.
#

SENDE YORUM YAZ

3+1 = ?
#

ZİRAAT ODASINDAN MİLLETVEKİLLERİNE ÇAĞRI” için 1 yorum

  1. Turan Tonguç : diyor ki:

    BENİM KÖYÜM
    Baharda şenlenir bağı, bahçesi
    Kokusu başkadır benim köyümün
    Unutturur adama gamı, kederi
    Havası başkadır benim köyümün
    XXX
    Akşam olur herkes döner evine
    Can kurban inan ki benim köyüme
    Gülabi’nin torunları derler bizlere
    Özü başkadır benim köyümün
    XXX
    Yeşil yeşil meşeleri var dağında
    Meyve ağaçları çiçek açar bağında
    Her çeşit otlar yeşerir toprağında
    Yeşili başkadır benim köyümün
    XXX
    Köyümün kenarından akar çayı
    Kıvrım kıvrım dolanır sular tarlayı
    Unuttum sanma orda olmayı
    Dostluğu başkadır benim köyümün
    XXX
    Yaz gelince çıkarlar yaylaya
    Gurbetçiler hasretle döner sılaya
    Benden selam olsun Aziz Ağa’ya
    Sevgisi başkadır benim köyümün
    İBRAHİM SEVİNDİK