logo

13 Mayıs 2026

ZOR GÜNLERDEN GEÇİYORUZ!


Ramazan Kestane
ramazan@kestelyore.com

     Tatiller elbette herkese faydalı ve yararlıdır. YoÄŸun iÅŸ stresinden biraz olsun uzaklaÅŸmak, kafayı dinlemek ve zinde bir vücut ile tekrar göreve dönmek için olmazsa olmazlarımızdandır.

     Bu yıl Mayıs ayı tatil sevenler için çok güzel geçerken, iÅŸverenler bakımından öyle deÄŸil.

     Kapital sistem, boÅŸ yere insan bakmayı sevmediÄŸi gibi, çalışmayana ücret vermekte istemez.

     O bakımdan tatiller uzadığında, ilk itiraz hep iÅŸverenlerden gelir.

     Bu yıl Kurban bayramı tatili 9 gün.

     Åžimdiden tatil planlarını yapanları görüyoruz.

     Kimileri tatile gidecek, kimileri büyükleri ziyarete, kimileri de yoksulluÄŸun getirdiÄŸi çaresizlikten dolayı evlerinden dışarı bile çıkamayacaklar.

     Her gün televizyonlarda, sosyal medyalarda izliyoruz, görüyoruz.

     Bugün bir asgari ücretlinin, bir emeklinin ne zor ÅŸartlarda geçim savaşı verdiÄŸini,.

     Sarayda yaÅŸayanların eminim ki, ekmeÄŸin fiyatından bile haberleri yoktur.

     Önceden torunlarını, çocuklarını bekleyen büyükler, ÅŸimdilerde aman kapımızı kimse çalmasın diye düşünüyorlar.

     Çünkü; harçlık veremeyeceklerinden dolayı, bunun mahcubiyetini yaÅŸamak istemiyorlar.

     İlkokulda öğrenmiÅŸtik, Dünyada kendine yeten 10 ülkeden biri olduÄŸumuzu.

     Åžimdiler de durum öyle mi..?

     Tamamen dışa bağımlı, üretimden uzak, tarımdan, hayvancılıktan uzak tüketime dayalı bir hayatı reva görüyorlar bu topluma.

     Bu böyle gitmez, böyle de gitmemeli…

     Kesinlikle erken seçimin ve iktidar deÄŸiÅŸiminin mutlaka olması gerekiyor.

     Hem dış, hem iç politikada yetersiz kaldığımız gibi, hiçbir tane bakanlığımızın halkımızın yararına yaptığı hiçbir iÅŸ yok.

     Liyakatın rafa kaldırıldığı, diplomasızların cahilane bir ÅŸekilde yönettiÄŸi ülke ne kadar ileriye gidebilir ki.

     Düşünsenize, baldırında, kalçasında yapraklarla gezen, donu olmayan ülkelerin bile durumu bizden iyi.

     Haritada bile çoÄŸu insanın gösteremeyeceÄŸi, adını sadece reklamlardan duyduÄŸumuz Papua Yeni Ginenin parası bile bizden 10 kat daha yüksek.

     Hal böyle olunca, insan soruyor nereye doÄŸru sürükleniyoruz.?

     Görünen; Freni patlayan bir kamyonun ÅŸoförsüz olarak yol aldığıdır..

     Nereye toslayacağımızı henüz bilmiyoruz…

     Allah sonumuzu hayır etsin..!

Share
3334 Kez Görüntülendi.
#

SENDE YORUM YAZ

1+4 = ?

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER KÖŞE YAZILARI

  • MUTLAK  BUTLAN  VE  KOLTUKDAROÄžLU

    12 Haziran 2026 Yazarlar

         Bu konu ile ilgili sanırım 4-5 hafta yazı yazabiliriz, o kadar çok malzeme var ki, hangisinden baÅŸlasak diye düşünüyorum.      Dostlar, CHP hakkında verilen bu Butlan kararı ile ilgili çok tecrübeli hukukçuların söylemlerini dikkate almak zorundayız, biz hukukçu deÄŸiliz. Ama, bu kiÅŸiler en üst düzey yerlerde görev yapmış insanlar ve konuya çok hakimler.      * AKP’nin 3 kurucusundan biri olan eski meclis baÅŸkanı aynı zamanda avukat olan sn. Bülent Arınç’ın açıklamalarıyla b...
  • ANLAYAMADIM

    23 Mayıs 2026 Yazarlar

        DeÄŸerli okuyucular,     Kıymetli dostlarım.     Bakınız ülkemizde o kadar çok anlayamadığımız ÅŸeyler oluyor ki, ÅŸaÅŸkınız Yollar, köprüler, binalar önemlidir.      Ancak; bir milletin geleceÄŸi; yollarıyla, köprüleriyle, binalarıyla deÄŸil… Nasıl insan yetiÅŸtirdiÄŸiyle anlaşılır.      Bugün Türkiye’nin en büyük meselesi ekonomi deÄŸildir aslında. Ekonomi bir ÅŸekilde düzelir. Daha büyük bir meselemiz vardır:  Nasıl bir insan yetiÅŸtirdiÄŸimiz… Bu ...
  • Hava kirliliÄŸi Kestel’e has deÄŸil!

    22 Mayıs 2026 Yazarlar

         Sevgili okurlarım.      Kestel de, saÄŸlığımızı tehdit edecek boyutta hava kirliliÄŸi olduÄŸu herkesin malumu, dolayısıyla bu olaya karşı halkta önemli oranda bir tepki var. Ama, bir Allah’ın kulu çıkıp hava kirliliÄŸinin neden bu aÅŸamaya geldiÄŸini  nedenin ne olduÄŸunu izah etmiyor, hal böyle olunca, hepimiz  kızgın bir ÅŸekilde kimlere ve nelere olduÄŸunu  bilmeden tepki koyuyoruz.     Öncelikle bilinmesi gereken konu,  hava kirliliÄŸi sadece  Kestel’e has ve&...
  • RECEP – KEMAL – BAHÇELİ

    22 Mayıs 2026 Yazarlar

    CHP’de 13 yıl Gen. Bşk. lık yapmış başarılı olamazsam giderim demiş geldiğinde, bu süreçte 12 seçim kaybetmiş buna rağmen gitmemiş, kurultayda seçim kaybetmiş ve partisine kurultayda usulsüzlük yapıldı diyerek dava açmış, bunlar yetmemiş gibi bir video yayınlayıp birde kendi hesabından yayınlayan, o zamanda 10 bin civarında yorum vardı altında % 98 i kendisine hakaret içeriyor, partililer yeter düş yakamızdan diyor ama ısrarla devam, tam bir utanç vesikası, insanda gerçekten bir utanma duygusu arlanma olur ve Ak partinin aparatı olmanın dışınd...